Landelijk actief, vanuit Midden-Nederland | 033 - 23 40 410 | Contactformulier
Mijn Administratie Digitaal kenmerkt zich door het zijn van een online administratiekantoor. Wij kunnen dus niet zonder de inzet van technologische hulpmiddelen. Wij geloven erin dat zowel eenmanszaken (en V.O.F.) als het (kleine) MKB dezelfde behoefte heeft. Een betrouwbare salarisadministratie tegen scherpe tarieven. Het maakt niet uit of er al personeel in dienst is of dat de eerste stap gezet kan worden om uit te breiden. De salarisadministratie is een belangrijk onderdeel. Je wilt weten dat het goed zit en dat de medewerkers tijdig betaald worden. Niet geheel onbelangrijk: dat de premies goed berekend worden, het pensioen verwerkt wordt en dat er geen fouten worden gemaakt.
Wij zijn een administratiekantoor waar de salarisadministratie een onderdeel van is. Wie alleen op zoek is voor de salarisadministratie, kan uiteraard met ons contact opnemen. Wij introduceren graag onze partner. Wie een administratiekantoor zoekt die óók de salarisadministratie oppakt, is bij ons aan het juiste adres.
Direct meer weten voor de administratieve dienstverlening? Zie dan enkele (prijs)voorbeelden bij ZZP administratie of MKB administratie. Hoe wij dit doen, leggen wij op deze pagina uit. Twijfel ook niet om vrijblijvend contact met ons op te nemen en wij denken graag mee.
De salarisadministratie is voor veel ondernemers een gegeven. Het is noodzakelijk om het personeel te verlonen, maar hoe of wat is iets waar weinig affiniteit mee is. Logisch natuurlijk. Daarom ondersteunen wij hier graag bij. Onze kennis en kunde ligt voornamelijk bij de administratieve dienstverlening. Daarom werken wij samen met een partner met meer dan 20 jaar ervaring. Voor ons is het belangrijk dat deze partner dezelfde filosofie heeft. Dat wil zeggen betrouwbaar, kundig, bereikbaar en bij de tijd. Van een boekhoudpakket vereisen wij ook dat het online te raadplegen is, hedendaags is en soepel werkt. Onze partner werkt daarom ook vanuit een digitale insteek en met een hedendaags programma genaamd Loket. Wij vertellen natuurlijk graag meer over de mogelijkheden, maar denk bijvoorbeeld aan een gratis verlofmodule.
Wie zowel voor de boekhouding als de salarisadministratie een partner zoekt, is bij Mijn Administratie Digitaal aan het juiste adres. Ondanks dat wij een partner inschakelen, blijven wij het aanspreekpunt en het gezicht. Wij vinden het belangrijk dat de volledige dienstverlening gestroomlijnd verloopt. Daarom zullen wij er altijd tussen zitten. Daardoor weten wij wat er speelt en kunnen wij proactief meedenken. Dat wij de salarisverwerking met een partner doen, wil namelijk niet zeggen dat wij er niks vanaf weten. Wij onderkennen namelijk het belang van een juiste en betrouwbare salarisadministratie. Daarom roepen wij daar de hulp van specialisten voor in. Van ons mag dus verwacht worden dat dit soepel verloopt.
Een salarisadministratie is een gegeven voor wie personeel in dienst heeft, dit van plan is of een B.V. heeft zonder personeel. Daarom werken wij met overzichtelijke tarieven, zodat vooraf duidelijk is wat de maandelijkse kosten zijn. Indien gewenst kunnen wij ook op HR-gebied ondersteunen. Bijvoorbeeld bij het doorrekenen van bruto/netto, het opstellen van (concept) arbeidsovereenkomsten, ondersteuning bij ziekte, et cetera.
Eenmalige inrichting: € 250
Per salarisstrook per maand: € 20 (1 t/m 10 medewerkers)
Per salarisstrook per maand: € 15 (vanaf 11 medewerkers)
HR-ondersteuning: € 10 per medewerker per maand
Op basis van bovenstaande uitgangspunten, maken wij graag een offerte op maat. Neem dus gerust contact met ons op.
Cookie | Duur | Omschrijving |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | Deze cookies worden gebruikt om de voorkeuren op te slaan in de categorie "Performance". |