Via onderstaand formulier kan gemakkelijk contact met ons worden gezocht. Wij zullen vervolgens zo snel mogelijk contact opnemen. Indien het contact telefonisch moet plaatsvinden, graag het telefoonnummer achterlaten.
Na het invullen van het formulier ondernemen wij vervolgens actie door bijvoorbeeld terug te bellen, informatie te mailen of een offerte uit te brengen.
Bij het bericht daarom ook zo concreet mogelijk de vraag uitwerken, zodat wij optimaal van dienst kunnen zijn.
Dit formulier is met name bedoeld voor wie nog geen klant is, om toch gemakkelijk in contact te kunnen komen. Eenmaal klant, zal uiteraard direct contact plaatsvinden (per e-mail, telefoon, apps en portals).
Bedrijfsgegevens
KvK-nummer: 84002948
Btw-nummer: NL003316473B74
Wanneer gekozen wordt van één van onze abonnementen, kunnen wij tegen een vaste prijs onze diensten aanbieden. Voor een goede prijs, kijken wij naar het aantal inkoopfacturen. Inkoopfacturen is alles waar een btw-factuur of bonnetje aan ten grondslag ligt. Denk hierbij aan het telefoonabonnement, tankbonnetje, advertenties, externe inhuur, kantoorbenodigdheden, et cetera. Wij kijken dus niet naar het aantal banktransacties.
Ongeacht de gekozen dienstverlening (uitbesteden of controle), leveren wij na afloop van de btw-periode (maandelijks of per kwartaal) een btw-rapportage op. Hierbij brengen wij iedere btw-periode de periode zelf in kaart én nemen wij correcties mee uit de voorliggende periodes. Eventuele correcties worden direct opgelost.
Alleen wanneer het om een B.V. gaat. Voor eenmanszaken en een V.O.F. is een jaarrekening niet verplicht. Wel mogelijk op vrijwillige basis. Met de aangifte inkomstenbelasting vertalen wij al de boekhouding naar de relevante gegevens. In de aangifte inkomstenbelasting zit de balans en winst-en verliesrekening opgenomen. Een jaarrekening is daarom niet nodig. Dit bespaart kosten, waardoor wij onze tarieven zo laag mogelijk kunnen houden.
Als digitaal administratiekantoor maken wij natuurlijk gebruik van moderne software in de cloud. Dit is afhankelijk van de bedrijfsvorm, de sector, de behoefte en andere systemen die al in gebruik zijn. In onderling overleg bespreken wij welk boekhoudpakket het beste past. En wellicht kunnen wij zelfs aansluiten op het boekhoudpakket wat reeds in gebruik is. Voor het MKB bespreken wij bijvoorbeeld graag de mogelijkheden voor de inzet van Odoo. Voor eenmanszaken of een VOF kan gedacht worden aan Rompslomp.
Absoluut. Als administratiekantoor willen wij zoveel mogelijk het eerste aanspreekpunt zijn voor alle administratieve zaken. Voor het grootste gedeelte is dat alles rondom de boekhouding, maar de salarisadministratie hoort daar ook bij. Op basis van het aantal loonstroken per maand kunnen wij tegen vaste tarieven alles uit handen nemen. Klik hier voor meer informatie.
Wij delen graag
onze kennis met jou
Als digitaal administratiekantoor leveren wij landelijk professionele dienstverlening tegen scherpe tarieven. Wij verzorgen uw boekhouding en laten uw administratie digitaliseren. Zodat u tijd én geld bespaart!